Jak nakupovat

Věk zákazníka

Nakoupit na https://www.lihovar-marecek.cz/ může pouze osoba starší 18 let. Odesláním objednávky svou plnoletost potvrzujete. Při předávání zásilky bude Váš věk ověřen doručovatelem. Mějte proto při sobě občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti, děkujeme.  

Doprava a platba

Zásilky značky Mareček odesílá společnost LION CAR s.r.o. Můžete si zvolit následující způsob doručení:

  • prostřednictvím dopravní společnosti Česká pošta Balík Do Balíkovny - cena 90 Kč
  • prostřednictvím dopravní společnosti Česká pošta Balík Na poštu - cena 140 Kč
  • prostřednictvím dopravní společnosti Česká pošta Balík Do ruky - cena 160 Kč
  • prostřednictví dopravní společnosti PPL - cena 160 Kč.

Pokud objednávka přesáhne částku 2 500 Kč je doprava a balné zdarma

  • osobní převzetí ZDARMA na naší provozovně na adrese: Skanzen Modrá s.r.o., Modrá 227, 687 06 Velehrad

Nabízíme následující způsoby platby:

  • pomocí platebních karet prostřednictvím platební brány
  • bankovním převodem č.123-6335200247/0100, vedený u Komerční Banky a.s.
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně na adrese: Skanzen Modrá s.r.o., Modrá 227, 687 06 Velehrad
  • na dobírku nezasíláme.

Zboží dodáváme jen v rámci České republiky.

Termín dodání 

Termín dodání závisí na způsobu platby a dopravci - při běžném provozu objednávky zpracováváme a odesíláme následující den po zaplacení a termín dodání je tedy maximálně 5 pracovních dní

Storno objednávky, reklamace a vrácení zboží

  • Pokud objednávku neuhradíte do 7 dnů, bude zboží uvolněno k dalšímu prodeji.
  • V případě, že objednávku ještě před doručením chcete stornovat, kontaktujte nás přes email info@lihovar-marecek.cz nebo na telefonu 727 875 425.
  • Pokud vám zboží již bylo doručeno a vy se rozhodnete pro jeho vrácení, máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů a to následujícím způsobem:
  1. Obratem nás informujte prostřednictvím emailu info@lihovar-marecek.cz 
  2. Nepoužité zboží nám odešlete do 14-ti dnů po obdržení zásilky a to s neporušenými kolky (v případě dárkového balení včetně dárkové krabičky).
  3. Po doručení nepoškozeného zboží vám vystavíme dobropis a obratem zašleme celou částku za zboží zpět na vás účet.

Změna objednávky z důvodu nedostatku zboží na skladě

Po objednání zboží na našem e-shop https://www.lihovar-marecek.cz/ vždy probíhá zpracování objednávky a v některých případech může docházet k její změně, například z hlediska nedostatku zboží na skladě. V tomto případě je vždy tato skutečnost komunikována z našeho email info@lihovar-marecek.cz a následně je objednávka po dohodě změněna či stornována.

Poškozené zboží při přepravě

Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený či neodpovídá uvedená váha balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět. Reklamaci u přepravce zařídíme sami.

Ochrana osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Používáme je pro komunikaci v rámci objednávek a neposkytujeme je žádné třetí osobě (např. dopravci).

Nepřejete-li si, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení